Co jsem si přivezla z Francie?

Ahoj,
dneska už jsem vydala jeden článek, ale, že jste to vy tak vám sem dám ještě jeden článek.



1 šaty
takto vypadají ze předu

takto zezadu
(na zádech výstřih)
barva: červená (fotila jsem to večer, takže to není moc dobře poznat)
jsou z HM
cena: 10 euro (270 Kč)

2 paletka na oči

odstíny: spíše takové nevýrazné, pouze 4 se třpytkami
SEPHORA
cena: 10 euro (270 Kč)

3 Eifellovečka
Eifellovečka nesmí chybět
já mám zlatou
kamarádkám jsem dala stříbrné a takové ty bronzové
cena: 2 euro za deset
obchůdek pod E. věží

3 SANOFLORE Nuit des reines parfém
tak z této věci jsme s mamkou úplně nejvíc nadšené
je to bio kosmetika s mateří kašičkou takže máte pak nádherně hebkou kůži
a jak jste si asi všimli měla jsem od tohoto parfému vzoreček od notino.cz
cena: 45 euro(1 215 Kč)
lékárna

4 šála PIMKIE
barva: černá, bílá, vínová
hrozně velká, takže se do ní krásně můžete zabalit
cena: 14 euro(405 Kč)
obchod PIMKIE

Tak a jsme u konce já doufám, že se vám takový malý HAUL líbil. Vím je toho míň, protože jsem musela s penězi vystačit na jídlo a vstupy na památky tak snad se setkáme po nějaké chvíli u dalšího článku. Ahoj.

Komentáře

Oblíbené příspěvky