Co dělat když se nudíš

Ahoj,
já vás vítám u nového článku.
Dnes jak už jste si mohli přečíst bude o tom Co dělat když se nudíš.
Doufám že si ho užijete a můžeme jít na to!

tip č. 1
maluj!
pro mě je to super věc a navíc si myslíte, že uběhlo jenom 5 minut a ona je to klidně hodina
já mám tyhle a jsou super

tip č. 2
udělejte něco se svým tělem
 třeba si dejte masku nebo si udělejte novou manikůru


tip č. 3
jděte se projít na čerstvý vzduch
procházka je tou největší relaxací

tip č. 4
sportujte
jakýkoli sport spálí vaše kalorie a zaměstnají vás na dlouho

tip č. 5
najděte si nějakou zájmovou činnost
pokud přijdete domů z práce nebo ze školy, uděláte své povinnosti a po zbytek dne nemáte co dělat  zájmová činnost bude to pravé pro vás

tip č. 6
zajděte si do kavárny
dejte si něco dobrého a vezměte si třeba knížku a hned se zaměstnáte i klidně na hodinu

Já doufám, že se vám článek líbil a můžete se těšit na další.


Komentáře

Oblíbené příspěvky